Passem el testimoni de Cantània

L’alumnat de 6è ha preparat a les classes de música una presentació per l’alumnat de 5è. En aquest Power Point explicava la seva experiència a la Cantània “Les portes del món” de l’any passat. Han dividit la seva explicació en l’experiència de l’inici, on la Laura i posteriorment la Paz els hi van explicar el projecte. El durant, on des del mes de gener fins a finals de maig van estar-ho assajant. Finalment, el dia del concert i l’assaig general previ.

L’alumnat de 5è ha escoltat molt atentament i després ha fet preguntes per tal d’imaginar-se una mica més com anirà el projecte ja que l’està començant a viure des del mes de gener.

Ha estat una trobada enriquidora tant per un curs com per l’altre ja que uns han fet memòria del seu projecte i han preparat una presentació per fer; els altres han pogut escoltar l’experiència per part de companys i companyes i preguntar tot allò que dubten. Si voleu veure fotos de la jornada, feu clic aquí.