Parets pissarra als patis d’Infantil i Primària!

Des d’aquesta setmana els/les nostres alumnes ja poden gaudir d’un espai de dibuix lliure a l’hora d’esbarjo. Les nostres parets de formigó al pati d’Infantil i a la zona del sorral del pati de Primària s’han convertit en pissarres gegants preparades per deixar córrer la imaginació. S’ha utilitzat una pintura especial efecte pissarra, subministrada per l’AMPA, que permet ser utilitzada amb guixos de colors, que posteriorment es poden esborrar i tornar a utilitzar l’espai. L’Enrique ha estat l’encarregat de pintar les parets amb aquesta pinta especial.

Moltes gràcies a l’AMPA i a l’Enrique per donar a tot l’alumnat aquesta nova oportunitat d’entreteniment.

Aquí us en deixem unes imatges dels i les artistes aprofitant la novetat als seus patis.