Obra de teatre disCapacitat FVO per l’alumnat de 5è i 6è

Com cada curs per aquestes dates, avui s’ha tornat a viure un moment molt especial a l’escola. Per tercer any consecutiu hem pogut gaudir, com a espectadors, d’una obra de teatre portada a terme pels integrants de la la Fundació privada Vallès Oriental (FVO). Es tracta d’una entitat sense ànim de lucre dedicada a atendre i defensar els drets de les persones amb disCapacitat intel·lectual, amb seu a La Roca del Vallès. Hem volgut col·laborar amb ells per tal de fer arribar a l’alumnat la possibilitat de viure aquesta experiència. Trobem que és una activitat molt adient per treballar amb l’alumnat abans i després de l’actuació, especialment a l’àmbit de valors. L’obra de teatre ha fet un repàs per diferents indrets del món com Egipte, Japó, Brasil i Alaska repassant les seves costums i els seus valors. S’ha realitzat al gimnàs i ha estat tot un èxit, els i les esperem l’any que ve!

Us deixem aquí unes fotos de l’esdeveniment.