Mobilitat Erasmus a Àmsterdam amb alumnat de 6è

Des del Centre de Recursos Vallès Oriental I coordinen un projecte Erasmus+ de consorci anomenat Active Leaders for Active Students in the Vallès Oriental I (KA121-ALASVO) amb set escoles de la zona: La Torreta i Mogent de La Roca del Vallès, Pereanton, Salvador Llobet i Ferrer i Guàrdia de Granollers, Els Quatre Vents de Canovelles i Guerau de Liost de Les Franqueses del Vallès. Aquest projecte forma part de l’acreditació Erasmus+ concedida al CRP VOI.

La propera setmana iniciem les mobilitats amb alumnat de totes les escoles a la capital dels Països Baixos: Àmsterdam. L’Ona i el Thomas de sisè tenen la sort de poder participar en aquesta mobilitat. Serà una setmana molt intensa pels nostres alumnes on participaran a diferents classes i aprendran sobre el sistema educatiu d’Holanda. De ben segur que a la tornada tindran moltes coses per explicar-nos!