Aquests dies, a les sessions de matemàtiques de tercer, estem treballant les unitats de mesura de longitud. Ens familiaritzem amb el centímetre i el metre, fent aproximacions i comparant diferents mesures.
Per fer-ho més entenedor, no només ho treballem sobre el paper, sinó que també ho portem a la pràctica. Hem estat mesurant objectes de l’aula i buscant-ne d’altres que compleixin uns criteris de mesura que havíem definit abans. Això ens ajuda a veure per a què serveixen realment aquestes mesures en el dia a dia.
També hem combinat diferents maneres de treballar: en gran grup, en petits grups, en parelles i individualment. Així, tots poden participar, compartir idees i aprendre els uns dels altres.
Per veure les fotografies de l’activitat, heu d’accedir a la carpeta “FOTOS I VÍDEOS ESCOLA LA TORRETA” compartida a través del correu electrònic.

