Mercat solidari GEP 5è

En motiu del Centre d’Interès de 5è, el GEP Business Environment, sobre els sectors de producció, s’ha organitzat un mercat solidari amb productes que el mateix alumnat de 5è ha creat artesanalment (clauers, marcs de fotos, bosses, moneders, xapes, atrapasomnis, posagots…).

Aquest mercat s’ha portat a terme dijous 30 de març a la tarda i l’alumnat de primària ha pogut baixar per torns i comprar els productes. El mercat també ha estat disponible durant una estona després de l’hora de sortida per tal que tothom pogués comprar.

Ha estat una experiència molt enriquidora i s’ha venut tot! Els beneficis obtinguts, que han estat al voltant d’uns 200€, aniran destinats als afectats del terratrèmol de Turquia i Síria.

Us deixem aquí unes fotografies del procés i del propi mercat.