Mengem llibres

A la classe dels Golems de 4t avui s’ha obert un restaurant molt especial: per menjar hi havia llibres! Ja estem escalfant motors per a celebrar Sant Jordi.

Durant el tercer trimestre llegirem un llibre de la col·lecció Agus i els monstres i per iniciar l’activitat avui hem fet una dinàmica diferent. En entrar a l’aula les taules estaven decorades com si fos un restaurant: centre de taula, pica-pica i la carta per escollir.

De primer plat es podia escollir un llibre, de segon es podia escollir una proposta a fer sobre el llibre i per últim teníem les postres.

L’activitat dona el tret de sortida per a la lectura d’aquest darrer trimestre, on cadascú podrà llegir el títol que desitgi i presentar el llibre a partir de l’activitat que més li agradi. En acabar tothom serà entrevistat per explicar l’experiència viscuda a través d’aquest menú lector.

Si pareu atenció, quan acabem us ensenyarem les produccions finals.