Matí de decoració i Carnestoltes

El passat divendres 17 de febrer, tots els infants de l’escola durant el matí van gaudir del segon matí de decoració. Es van barrejar grups de primària i d’infantil per acabar de decorar l’escola, en concret, el passadís d’Educació Infantil. Van poder assistir famílies voluntàries a ajudar a decorar i a crear les nostres manualitats, moltes gràcies a tothom que va poder venir. Cliqueu aquí per veure quines creacions vàrem fer.

Per la tarda vam poder celebrar la tan esperada Festa de Carnestoltes. Tot l’alumnat de l’escola ens vam reunir a la pista per poder fer una mini rua i lluir les nostres disfresses. Durant la tarda vam tenir la visita de la Reina Carnavalera que en ens va amenitzar les desfilades.

Si voleu veure el vídeo de les desfilades, cliqueu aquí.

Per veure les fotografies de la tarda, cliqueu aquí.