L’esperada festa de Carnaval!

Durant tota la setmana hem obeït les diferents consignes de Sa Majestat el rei Carnestoltes, rei dels poca-soltes. Per acabar de tancar la setmana de disbauxa, tots els nens i nenes de l’escola han lluït les seves disfresses fent una petita coreografia en directe, per a tots i totes els i les companyes de l’escola i per a totes les famílies! Com cada l’any, l’AMPA ens ha ofert un berenar d’allò més bo!

A continuació podreu veure la retransmissió en directe per si no us heu pogut connectar o ho voleu tornar a veure!

Esperem que ho gaudiu tant com ho hem fet nosaltres!

1. MIRIAM MERINO ZAFRA

FELICITATS!,A TOT EL EQUIP DE MESTRES I DIRECCIÓ D’AQUESTA PETITA GRAN ESCOLA PER FERNOS GAUDIR D’UN CARNAVAL DIFERENT PERO MOLT MACO.