La classe dels/les Rex hem trobat ous de dinosaure!

Ahir a la tarda, al arribar a l’aula, ens vam trobar una agradable sorpresa. Hi havia un peluix d’un triceratops (que li hem posat el nom de Lulú) i a la pissarra hi havia una nota demanant-nos ajuda ja que havia perdut els seus ous. Vam haver de fer d’exploradors/es i sortir al pati en busca dels ous perduts. Després de buscar una estona els vam trobar, tot i que estaven ben amagats. Un cop els vam trobar els vam escoltar i vam veure que a dins s’hi escoltava un sorollet. Què seria? Doncs un mini-dinosaure! Vam decidir que calia cuidar-los i se’ns va ocórrer de poder-los posar en aigua per ajudar-los a néixer. Al final ens han sortir dos petits dinosaures preciosos, que són els fillets/es de la Lulú, en Max i en Potetes.

Aquí podeu veure algunes imatges de la nostra troballa.