Jornada tancament projecte Erasmus+ ALAS

Aquest dilluns 28 de novembre vam celebrar al teatre auditori de Can Palots a Canovelles una jornada de cloenda del nostre projecte Erasmus+ en consorci anomenat ALAS (Active Leaders for Active Students in the 21 century) que vam començar al 2020.

Durant l’acte vam recapitular sobre què hem fet fins ara i vam aprofitar per explicar la darrera mobilitat a Suïssa, que ha tingut la particularitat de ser l’única que ha comptat amb una persona representant de les quatre escoles del consorci més el Centre de Recursos Pedagògics.

Hi van assistir els claustres dels quatre centres del consorci: l’escola Municipal Salvador Llobet de Granollers, l’escola La Torreta de La Roca del Vallès, l’escola Guerau de Liost de Les Franqueses del Vallès i l’escola Els Quatre vents de Canovelles. També van assistir a l’acte el director de Serveis Territorials Maresme-Vallès Oriental, el Sr. Simó López i la referent en llengües estrangeres del ST, la Sra. Maria Llovet, així com diferents autoritats dels municipis.

Us deixem aquí imatges de la jornada.