Jornada dels dinosaures

Avui, 7 de desembre, hem rebut la visita d’un pare de l’escola que és paleontòleg.

Aprofitant que l’escola, aquest any, té molt a veure amb el món dels dinosaures, ens ha explicat moltes curiositats sobre aquests. Ha estat una conversa molt activa, on els nens i nenes s’han sentit protagonistes. Ell llançava preguntes i l’alumnat les intentava respondre. S’ha vist que estan tan interessats i interessades en aquest món, que sabien resoldre’n moltes. Tot i això, hem descobert molts aspectes interessants sobre els dinosaures que no coneixíem; com per exemple, que van morir pels efectes d’un meteorit, però no per l’impacte d’aquest. Es veu que quan va caure, hi havia tanta foscor que no es va veure la llum del Sol durant dos anys!

A més a més, ens ha brindat l’oportunitat de poder veure i tocar fòssils com un ou, petjades i dents.

Quina experiència! Moltes gràcies per venir i tant de bo, a través d’aquest escrit, us puguem transmetre la nostra emoció i gaudiu tant com nosaltres d’aquest moment.

Si voleu veure les imatges, cliqueu aquí.