Jornada de traspàs mobilitats Erasmus+ a l’escola

El passat dimecres 10 de maig es va celebrar a l’escola una trobada amb una vintena de docents que formem part del consorci d’Erasmus+ ALASVO, així com també d’altres escoles de la zona que també tenen projectes Erasmus. Actualment ens trobem aproximadament a l’equador pel que fa a les mobilitats d’enguany al consorci. Ja s’han realitzat o s’estan realitzant aquests dies mobilitats per cursos així com job shadowings. Quedem, però, altres mobilitats amb les mateixes característiques així com la mobilitat estrella d’aquest curs amb alumnat de les 7 escoles participants.

Durant la jornada es va fer el traspàs de tres mobilitats. La primera a Terceira, a les Açores (Portugal) on l’Anna Serrano va poder conèixer de primera mà com treballa una ecoescola, que té el mar molt a prop i el que implica a l’hora de dinamitzar les seves actuacions com a centre. Seguidament, es van compartir altres dues mobilitats amb les presentacions de Marupe (Letònia) i del curs d’educació ambiental a Lisboa (Portugal). Molt relacionat amb aquest últim serà la mobilitat que farà el Pau a Croàcia la setmana que ve. Visitarà el país de la costa Dàlmata per participar en un curs on es parlarà de la reducció del canvi climàtic així com de les claus per treballar la sostenibilitat a les escoles.

Com a cloenda vam fer un dinar de germanor, fent pinya i reforçant la bona entesa entre els centres, així com el bon treball en xarxa que se’n deriva. Va ser una jornada molt dinàmica i productiva que consolida els avantatges del programa Erasmus+.

Us deixem les imatges de la jornada aquí.