Itinerari municipal

Estem arribant al final del trimestre i del Centre d’Interès On visc? Aquest curs els infants de tercer han pogut aprendre a situar La Roca del Vallès en el mapa, conèixer l’Alcalde i alguns aspectes del funcionament de l’Ajuntament i també a esbrinar l’activitat d’algunes entitats municipals.

Avui per fi, desprès d’haver planificat l’itinerari amb el Google Maps, hem anat a visitar quatre entitats públiques situades al La Roca Centre. Ens hem pujat al autobús molt emocionats i en tant sols uns minuts ja havíem arribat.

Primerament, hem visitat el CAP. Per seguir el recorregut ens hem ajudat del mapa de l’itinerari que havíem fet a classe i també hem consultat el Google Maps que ens donava la nostra ubicació en directe.

Desprès, hem caminat fins arribar a l’edifici de la Biblioteca, que a la vegada, és també l’Auditori on tantes vegades hem anat a veure espectacles de música o teatre. Allà hem aprofitat per esmorzar i fer us dels serveis, hem tingut sort de poder entrar-hi.

En tercer lloc, hem desfet el camí per dirigir-nos a l’Ajuntament. Ens hagués agradat poder realitzar la visita per dintre, com sempre, però aquest curs no ha sigut possible. Tot i això, hem gaudit de l’edifici per fora que és digne de contemplar. Hem descobert que a la mateixa plaça hi ha altres serveis municipals importants com la Policia Local.

Per últim hem arribat a l’IES La Roca, on alguns infants de la classe hi tenen els germans o germanes que ja estudien allà.

A totes les parades hem buscat informació bàsica de cada entitat i també hem fet fotos amb les tauletes, ens hem organitzat molt bé en grups de quatre i cinc persones. En arribar a l’escola, hem tingut encara uns minuts per acabar de posar en comú la informació que havíem recollit a cada lloc.

La nostra visita als serveis municipals no podia acabar sense una estona d’esbarjo. Hem d’aprofitat per jugar una estona al Parc de la Tirolina ja que aquest curs no tenim massa oportunitats de fer excursions i sortides com estem acostumats.

Hem gaudit molt del viatge en bus, del passeig per la Roca, de l’estona de joc abans d’arribar a l’escola i d’aquestes estones més disteses i relaxades que compartim quan anem d’excursió.