Inaugurem el curs 19-20!

Desprès d’uns dies de reunions, preparatius a casa i a l’escola, nervis i emoció, ara si el curs 19-20 queda inaugurat!

L’estiu és llarg pels infants i estan desitjant retrobar-se amb les seves amistats. La porta d’entrada aquest matí era plena d’energia positiva que puntualment a les nou, ha entrat per envair els passadissos de tot l’edifici.

Els més petits del centre ja han passat les primeres hores a l’escola i mica en mica, s’hi trobaran com a casa. Els que comencen l’etapa de primària o canvien de cicle, han pujat les escales amb orgull i por al desconegut, però passats els primers minuts han comprovat que aquest curs 19-20 serà bufar i fer ampolles. A l’hora del pati, passats els primers instants d’emoció, ha sigut el moment per desfogar-se, jugar i carregar piles.

A partir d’avui, alegries, esforços, noves activitats, emocions diverses, aprenentatges i experiències enriquidores ens esperen cada dia, cada hora i en tots els espais d’aquesta petita i gran escola formada per tota la comunitat educativa de l’Escola La Torreta.