GEP sisè: Where will we go?

Aquestes darreres setmanes, l’alumnat de sisè de l’escola ha après força sobre Europa amb el GEP “Where will we go?” Partint de la premisa de crear una ruta sostenible per Europa, vam començar parlant de la UE amb unes preguntes sobre curiositats dels diferents països. Després, vam treballar el relleu important del continent i, seguidament, vam començar a descobrir aspectes concrets dels diferents països, com ara la superfície, la població o les llengües oficials.

Una vegada ja teníem tota aquesta informació, cada parella va triar tres països per a dissenyar la seva ruta, i van haver de buscar aspectes de caire més turístic.

Finalment, hem fet una fira de turisme on s’han exposat aquestes rutes i s’han pogut fullejar els catàlegs de viatges que hem creat conjuntament.

I tot això, evidentment, en anglès!

Voleu veure els llibres de viatges que hem creat? Cliqueu aquí!

Catàleg de viatges de 6è A

Catàleg de viatges de 6è B

També podeu veure les fotos d’algunes classes i de la fira turística tot clicant sobre aquesta imatge.