Festa de fi de curs

El passat divendres 21 de juny a l’escola vam celebrar el final de curs d’una manera molt especial…

Primer de tot vam acomiadar als nens i les nenes de 6è amb una cançó cantada per tots els i les alumnes de l’escola “Tomorrow”. Els i les mestres vam voler fer una sorpresa també, i vam cantar una versió de “Mamma Mia” dedicada a 6è. El matí va continuar amb paradetes amb tot tipus d’activitats, algunes aquàtiques! I després ja va tocar la tradicional ruixada, on alumnes i mestres vam gaudir amb l’aigua i el sol, i per acabar-nos de refrescar vam prendre un gelat. Per acomiadar el matí, i als i les alumnes de 6è, vam acompanyar-los fins la sortida.

Us trobarem molt a faltar!

Podeu veure les imatges del matí fent clic aquí. També podeu veure el vídeo!