Europe Day a 6è!

Last Thursday, May 9, the 6th grade students celebrated the Europe Day. It was a morning session at the Can Bassa Pavilion that we shared with other schools from Vallès Oriental to promote European traditional games. We represented Poland and their game called “4 Squares”.

To enjoy the photos of the day, click on the link.

El passat dijous 9 de maig, l’alumnat de 6è va gaudir del Europe Day. Va ser una jornada matinal al Pavelló de Can Bassa que vam compartir amb altres escoles del Vallès Oriental per promocionar els jocs tradicionals d’arreu d’Europa. Nosaltres representàvem Polònia i el seu joc “4 squares”.

Per veure les fotografies de la jornada, feu clic al següent enllaç.