Estrenem Chromebooks

Els divendres al migdia els docents del claustre de l’Escola La Torreta ens trobem per compartir experiències al voltant de les Tecnologies de l’Aprenentatge i la Comunicació (TAC): profunditzem en l’ús de les eines GSuite, compartim recursos per a crear continguts per l’alumnat o eines per utilitzar amb els nens i nenes dels tots els cursos.

Ara fa dues setmanes que estem d’estrena perquè ja ens han arribat els Chromebooks. Aquests ordinadors portàtils els hem pogut comprar gràcies a la subvenció de l’Ajuntament de La Roca del Vallès.

Els Chromebooks són molt simples d’utilitzar i són un complement útil per fer servir els recursos GSuite amb l’alumnat. L’únic requisit per a què funcionin és tenir connexió a Internet. Ara per ara, tenim certes limitacions però en els propers dies podrem estrenar-los amb l’alumnat després de realitzar la transformació de la connectivitat de tota l’escola.