Erasmus+ Suècia Essingenskolan

Aquests dos últims dies hem visitat l’escola d’Essignen, una de les illes que formen la ciutat d’Estocolm

En aquesta escola, igual que a Klarstopskolan, l’alumnat comença amb 5-6 anys, però en aquest cas arriben fins a sisè.

Entre moltes altres coses, hem pogut veure com es fa un treball sistemàtic de programació robòtica, en aquest cas amb BeeBots, en el qual l’alumnat desenvolupa el pensament computacional, així com la lògica espacial.

A més, hem pogut conèixer la Maria, la responsable dels escacs de l’escola amb la qual vam contactar el curs passat per a fer un torneig online.

Sens dubte, ens emportem moltes coses d’aquesta experiència!

Tack!