Erasmus+ Finlàndia dies 1-2

Com sabeu l’escola forma part del programa Erasmus+ ALAS (Active Leaders for Active Students in the 21st century). Aquest programa comporta la mobilitat de part del professorat a altres països, molts d’ells nòrdics, per tal de poder interioritzar estratègies que possibilitin la transformació educativa al nostre centre pel que fa al lideratge i a la gestió educativa.

Aquests dies s’està realitzant la primera mobilitat de professorat de la nostra escola. El Teacher Pau es troba a Helsinki (Finlàndia) realitzant el curs anomenat “Finnish and Estonia educational system” juntament amb la Neus, del Centre de Recursos Pedagògics del Vallès Oriental. En aquests dos primers dies s’han aclimatat (mai millor dit) i han començat les sessions. S’han tractat els trets d’identitat del sistema educatiu finès, així com els seus punts clau d’èxit. També s’han compartit experiències sobre com tractar la motivació del professorat i de l’alumnat. A part de nosaltres, en aquest curs hi participa professorat d’equips directius de països com Alemanya, Croàcia, Grècia, Letònia, Portugal i Polònia.

Demà visitarem una escola i parlarem amb el seu equip directiu. Serà una bona oportunitat per trobar aspectes rellevants i fer un bon traspàs a la nostra escola. Us mantindrem informats i informades durant la setmana.

Podeu veure alguna foto d’aquests dies aquí