Erasmus+ Croàcia dies 5-6

Durant aquests dos dies la pluja i el mal tems ens ha donat una necessària treva i hem pogut realitzar més activitats exteriors.

Durant el matí de dimecres vam rebre una xerrada sobre quins punts clau hem de tenir presents per ser un bon docent. Se’ns va recalcar molt la importància de tenir l’humor com a recurs persistent a l’aula. Vam comprovar les conclusions d’un estudi que durant 24 anys ha preguntat a més de 26.000 alumnes de 6 a 16 anys sobre què fa que un docent sigui competent. Analitzant les respostes, hem vist que l’humor i les ganes constants d’aprendre són quelcom clau.

A la tarda vam poder veure com l’Ajuntament d’Split cuida els seus espais verds. Ens va sorprendre les seves mesures antiincendis.

Dijous hem tingut l’oportunitat de realitzar diferents experiments envers l’efecte de la pluja àcida i l’efecte hivernacle. Utilitzant el mètode científic, vam poder analitzar l’efecte de l’àcid a la flora. També vam poder mesurar l’escalfament global amb experiments amb gel. Per últim, vam parlar sobre una altra problemàtica recorrent com són els forats de la capa d’ozó.

Podeu veure fotos d’aquests dos dies aquí.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>