Entrega de premis Concurs Punt de llibre de la Biblioteca de La Roca

El passat divendres 23 d’abril es van lliurar els premis del concurs de punt de llibre organitzat per la biblioteca de la Roca. Hi van participar l’alumnat de totes les escoles del municipi. Es van lliurar premis grupals com també individuals. Per part de la nostra escola, vam guanyar dues categories grupals: la de millors composicions naturals, on va resultar guanyadora la classe de P4 “Els cocodrils” i la de millor tècnica artística, que va guanyar la classe de 2n “Les anacondes”. Pel que fa als premis individuals, van rebre el 1r premi a la millor composició i tècnica artística l’Ariana T. de 5èA i la Maria G. de 5èB. Felicitats als guanyadors i guanyadores!