Entrega de premis concurs Premi La Miranda

El passat dissabte 1 de maig, dins de les activitats de la Festa de La Creu de La Torreta, es van lliurar els premis del concurs literari Premi La Miranda, petits relats, organitzat per l’Arxiu de la Memòria Popular de La Roca del Vallès, juntament amb el PIC. Hi van participar l’alumnat de 5è i 6è de totes les escoles del municipi. Es van lliurar premis individuals en dos categories: relat i il·lustració. Per part de la nostra escola, vam tenir fins a quatre alumnes finalistes entre les dues categories. De la categoria de millor relat, van quedar finalistes l’Ariana T. de 5èA, la Mariona R. de 5èB i en Jose S. de 6è. Pel que fa a la categoria d’il·lustració, van quedar finalistes l’Adrià H. i l’Ariana T. de 5èA, la Mariona R. de 5èB i en Jose S. de 6è. A la categoria de millor il·lustració, l’Ariana i en Jose no només van ser escollits finalistes, sinó que van guanyar. Us deixem unes aquí unes imatges de l’entrega dels premis. Felicitats als i les finalistes i a tots els participants!