Enrola’t “I què més!” a 5è

Durant aquests darrers dies l’alumnat de 5è ha estat preparant una interacció oral en llengua catalana mitjançant l’activitat “Enrola’t”. En aquest cas, es tractava d’una simulació entre una mare/pare i el seu fill o filla. Aquesta persona vol anar a passar la tarda a casa d’un amic o amiga i ha d’intentar convèncer al seu familiar. A partir d’aquí cada grup podia inventar-se la situació.

Després l’alumnat es valora fent la seva pròpia autoavaluació. El resultat és molt gratificant i és una activitat que agrada molt.

Podeu veure imatges de l’activitat aquí.