Els nens i nenes de 1r presentem les normes de l’escola.

Aquestes darreres setmanes els nens i nenes de 1r hem acabat la primera situació d’aprenentatge: On visc? La casa i l’escola. En iniciar aquesta ens vam plantejar una pregunta: Com podem conviure tots i totes a l’escola? Entre tots vam arribar a la conclusió de fer les normes de l’escola i explicar-les a tot l’alumnat de primària.

Per fer les normes vam haver de conèixer diferents aspectes de l’escola com ara: Els diferents espais de l’escola (menjador, cuina, aules, pati, consergeria, secretaria el despatx…), qui treballa a la nostra escola i quines són les seves funcions, com participem els nens i nenes de 1r a l’escola entre d’altres.

Tot seguit, vam decidir detectar quins són els problemes que ens trobem en els diferents espais de l’escola. Per fer-ho vam fer cinc grups d’experts per cada espai i vam utilitzar les tauletes digitals per fer fotos aquelles coses que no estaven bé. Després cada grup va escriure les normes del seu espai (passadís, entrada, pati jocs, pati i entrada) i finalment vam crear els nostres cartells per presentar-ho a la resta d’infants.

Si voleu veure les imatges, cliqueu aquí.