El Tió ha cagat!!!

Avui ha sigut un dia molt especial, no perquè comenci l’hivern sinó perquè ha arribat el Nadal a l’escola i el tió ha cagat molts regals: un joc del lego per fer construccions, un qui és qui per treballar l’expressió oral i les descripcions, el joc del connecta quatre per treballar l’agilitat mental i també llibres! Hem començat les vacances de Nadal molt contents i contentes estrenant els jocs nous i un esmorzar boníssim al que ens han convidat l’ampa de l’escola!! Sigueu molt feliços i BON NADAL!!!!!