El handball arriba a l’escola als alumnes de sisè

Durant tres setmanes consecutives els alumens de sisè hem pogut conèixer un esport nou, el handball. Han vingut a l’escola la Xènia i el Sergi de l’equip de handball de la Roca del Vallès on ens han estat ensenyant com és l’esport i com es practica. Han estat unes sessions molt enriquidores ja que hem pogut jugar a un esport que no hi juguem molt sovint.

Durant la primera sessió vam estar treballant el bot amb la pilota, aquí trobareu les fotografies.

Durant la segona sessió vam estar treballant les passades i la defensa, aquí trobareu les fotografies.

A la darrera sessió vam fer un partit per poder posar en pràctica tot el que havíem après a les altres sessions, aquí trobareu les fotografies.