Educació Vial a 3r

El passat dijous 4 d’abril, els alumnes de tercer vam rebre unes nocions de seguretat vial per part de la Policia Local del nostre municipi. Aquesta activitat constava d’una part teòrica, on mitjançant el visionat de vídeos s’explicaven les normes bàsiques, i també d’una part pràctica al pati de l’escola, on vam poder representar els papers de vianants, conductors i agents.

El fet de poder reflexionar sobre la necessitat de tenir unes normes i acomplir-les ha estat molt positiu per a tots.

Com sempre, l’activitat estrella va ser la conducció dels karts. Vam gaudir molt. Si voleu veure alguna foto de la jornada, cliqueu aquí.