Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència

Cada any, l’11 de febrer se celebra el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència. Enguany, des de l’escola, ens hem volgut unir a un programa que ja fa uns quants anys que es porta a terme a diferents escoles i instituts de Catalunya: #100tífiques, en el qual participen moltes dones investigadores que visiten alumnes de sisè i primer d’ESO i expliquen quina és la seva tasca en la ciència.

Nosaltres vam poder comptar amb la visita de la Sara Morón López, que és viròloga i treballa a l’Institut de Recerca de la Sida, a l’Hospital Germans Trias i Pujol. Ens va explicar quines són les seves aficions, què li agradava de l’escola quan era petita, què volia ser quan fos gran, què va estudiar i què fa a la feina. Ens va semblar una xerrada molt interessant, tenim moltes ganes de seguir-hi participant els propers anys i poder descobrir el que s’està investigant cada dia al nostre voltant. Volem donar les gràcies a la Sara per haver vingut i haver-nos explicat dades tan interessants.

Podeu veure algunes fotos clicant en aquesta imatge: