DIA MUNDIAL DE L’AIGUA

Avui 22 de març hem celebrat a l’escola el Dia Mundial l’Aigua amb l’objectiu de conscienciar el nostre alumnat de la situació crítica en la que es troba el nostre planeta i sensibilitzar-los sobre la correcta gestió d’aquesta.

L’alumnat d’infantil ha introduït l’activitat amb diferents contes per després classificar imatges on es representaven accions correctes i incorrectes; aixetes obertes, banyeres plenes d’aigua…

Els infants de cicle inicial s’han barrejat per veure un vídeo que tractava la sequera actual de Catalunya. Aquesta activitat inicial ens ha portat a fer un debat per aprofundir en el tema. Finalment, cada infant ha pensat una mesura per posar remei a aquesta situació tan delicada.

Els nens i les nenes de cicle mitjà també han partit d’un vídeo relacionat amb la sequera a Catalunya per generar un debat i pensar unes frases amb dibuixos proposant possibles solucions.

L’alumnat de cicle superior tenia ha hagut d’enfrontar-se a un repte: descobrir quants litres d’aigua gastem a l’escola en un matí. Amb la solució del repte hem aconseguit fer-los conscients de la gran quantitat d’aigua que utilitzem i alhora sensibilitzar-los sobre el malbaratament.

Finalment hem tancat el matí decorant una gota d’aigua i escrivint a dins una paraula relacionada amb el tema.

Per veure les fotos feu clic aquí