Decálogo para salvar el planeta – 6è

L’alumnat de 6è ha acabat la segona situació d’aprenentatge d’aquest primer trimestre amb el producte final: “Decálogo de cómo salvar el planeta”. Ha sigut una expressió escrita que ha intentat donar resposta a la pregunta inicial: “Com podem salvar el planeta Terra?”. Després de conèixer i investigar sobre la intervenció de l’home al planeta i com aquest està ara, l’alumnat ha pensat quines deu accions es podrien fer per, entre tots i totes, ajudar a salvar el planeta. Aquest expressió escrita ha sigut col·laborativa ja que, per parelles, han escrit què s’haurà de fer i han il·lustrat la imatge que acompanya a cada acció.

Decálogo de cómo salvar la Tierra

Futbolíssims us encoratge, en l’acció 10 a compartir aquesta informació amb totes les persones del vostre entorn perquè entre tots i totes puguem cuidar i salvar el nostre planeta.