Curs de STEAM a Atenes

Ja fa uns quants anys que la nostra escola forma part d’un consorci Erasmus+ Ka1 amb altres escoles de la zona i el centre de recursos de Granollers.

Aquest any, la primera mobilitat és un curs que es diu “From STEM to STEAM Education: A New Learning Approach ” i està tenint lloc a Atenes, on ha anat l’Anna Serrano, mestra de l’escola, amb la Núria, mestra de l’escola Els Quatre Vents de Canovelles.

Avui ha estat el segon dia del curs i hem pogut conèixer què és essencial quan volem treballar amb STEAM a l’aula, com ara de quina manera podem formular preguntes per tal que ens condueixin a un aprenentatge significatiu.

El curs, a més, com tots els que ens permet fer l’Erasmus, ens apropa a mestres d’altres països europeus amb qui podem compartir experiències.