Concurs de punts de llibre de la biblioteca

Ja fa uns quants anys que l’alumnat de l’escola participa al concurs de punts de llibre que organitza la biblioteca de La Roca del Vallès amb motiu de la diada de Sant Jordi.

Enguany, han anat a recollir premis l’Arlet de la classe de cinquè en representació de tota la classe que ha guanyat un premi grupal i el Martí, de sisè, que ha guanyat un premi individual.

Si teniu ganes de veure els punts de llibre participants, que han quedat preciosos, podeu anar a la biblioteca, on els tindran exposats fins el dia 14 de maig.