Concurs de Lectura

Aquest curs 21-22 el Cicle Mitjà, els cursos de 3r i 4t, ens estrenem en la participació al concurs de Lectura en Veu Alta.

La participació en aquest concurs consta de diverses fases.

1. Fase prèvia: es duu a terme en el centre escolar i participen tots els nens i les nenes de 4t. Tercer col·labora en les votacions per a escollir els guanyadors i guanyadores.

2. Fase semifinal: l’organitza el Centre de Recursos Pedagògics i participen les persones guanyadores en la fase prèvia.

3. Fase territorial: participen els 10 guanyadors de cada semifinal de tot Catalunya.

Durant l’acte obert de l’English Day es van donar a conèixer els i les finalistes de la nostra fase prèvia. La Daniela (de 4t) va ser la guanyadora que ens representa a la semifinal del concurs. Avui en mans de la nostra directora i la secretària del centre li ha sigut entregat el diploma oficial com a reconeixement de la seva participació al Concurs de Lectura en Veu Alta.