Concert de Nadal 2019-20

Ha arribat l’últim dia del primer trimestre i com sempre a l’escola ho celebrem amb un meravellós espectacle. Com cada any, els i les alumnes de 6è s’encarreguen d’amenitzar la festa a través d’una obra de teatre que actua com a fil conductor de les actuacions de la resta de grups.

Enguany, l’obra ha girat al voltant d’una família ben nombrosa que, mentre paraven taula i esperaven l’assistència de tots els membres al dinar de Nadal, han rememorat grans hits musicals.

També han aprofitat per anunciar el grup guanyador del concurs anella. Els alumnes de 3r han aconguit recollir un total de 797 anelles. Felicitats als campions i campiones!
A més, s’han lliurat els premis dels tres guanyadors del concurs del Cartell del Pessebre Vivent. Felicitats al Max Tolosa, al Cristian Martínez i a la Iris Puigdomènech!

Per veure les fotos del concert feu clic aquí.

A continuació trobareu els vídeos:

El claustre de l’Escola La Torreta us desitja Bones Festes!