Compartim la VallèsBot amb els companys

Avui divendres 24 i el proper dimarts 28 de maig l’Escola La Torreta fa la seva pròpia fira del VallèsBot, on els nenes i les nenes de la classe de 5è dels Triatletes mostren els seus prototips i expliquen el seu funcionament.

Avui els convidats han estat els i les alumnes de la classe de 4t dels Tenistes. El dimarts ho seran l’alumnat de 3r A, 3r B, 6è i les pròpies famílies de 5è.

En el vídeo podreu veure quantes coses han après els i les alumnes de la classe dels Teninstes, que amb molta il·lusió continuaran aquest projecte el curs vinent.