Colònies al Pou de glaç

El passat dilluns 23 de maig va arribar el dia més esperat dels darrers cursos: per fi marxàvem de colònies. Aquestes colònies s’han fet esperar ja que fa 2 cursos que no en fèiem de la forma habitual i enguany hem marxat tots els cursos de P5 fins a 6è.

El dilluns ben puntuals vam marxar dos autobusos plens d’il·lusions i ganes de passar-ho més que bé. Abans de les 11h ja estàvem a la Bisbal d’Empordà, lloc on es troba la casa de colònies El Pou de glaç que gestiona Rosa dels Vents. L’espai va agradar molt a tots els infants ja que disposàvem d’habitacions petites amb lavabos individuals a cadascuna. Com érem força nens i nenes de la mateixa escola, ocupàvem tota una planta de la casa nosaltres sols.

Les activitats del dilluns es van realitzar d’acord amb el que teníem previst, es van gaudir molt i fins les 18h vam estar ben entretinguts i entretingudes. Després vam tenir temps lliure per jugar i dutxar-nos abans d’anar a sopar. El joc de nit es va allargar fins les onze de la nit, moment en què per fi anàvem a les habitacions per a “dormir”. Malgrat hi havia ganes de gresca per estona, cap a les 12h calia romandre en silenci per a poder descansar i tenir forces per les activitats del dia següent.

El dimarts ens vam llevar amb una previsió de temps que posava en perill algunes de les activitats més esperades. Es van realitzar jocs en substitució d’aquelles que es van haver d’anul·lar a causa de la pluja, com per exemple els quads de quart. Tot i així, el temps va estar ben invertit i el fet d’estar de colònies fa que qualsevol activitat es visqui amb alegria.

Després del dinar, encara vam poder jugar una estoneta més abans de carregar l’autocar per tornar a l’escola. Ens esperava més d’una hora de camí per arribar a La Torreta, temps que molts van invertir en dormir de tant cansats que estaven.

Trobareu força imatges de les nostres aventures al Pou de glaç en els diferents enllaços que us deixem a continuació.

Pou de glaç 1

Pou de glaç 2

Ara si, només ens queda esperar fins el proper curs per tornar a reviure les esperades colònies!