Club de lectura Els Coales

Els nens i les nenes de tercer ens estem posant les piles amb la lectura. Cada vegada en gaudim més, som uns “devorallibres”: llegim quan entrem a les 9h, a les 15h, llegim el llibre del trimestre que es diu Mitxatxibutxi, escoltem la lectura de la Pippi i encara tenim ganes de fer el tafaner a la col·lecció de llibres sobre la matèria que ens han deixat a la Biblioteca de La Roca. Fins i tot a la classe hem iniciat el nostre propi Club de lectura.

El nostre Club té de tot:

• Un racó de suggerències on podem recomanar aquells llibres que més ens han agradat.
  • Un carnet de lectura on anar fent la llista dels llibres que ens acabem.
  • El pòster amb el llibre que escoltem en veu alta.
  • Unes bústies individuals per guardar els nostres carnets i rebre les recomanacions.

Estem força engrescats!