Celebrem el DENIP a l’escola

Avui, 30 de gener, a l’escola hem celebrat el Dia Escolar de la No-violència i la Pau amb una jornada oberta a les famílies que ha estat d’allò més especial: tots els nens i nenes de l’escola, juntament amb mestres, hem anat al camp de futbol de La Torreta on hem fet unes curses simbolitzant la unió de tota la comunitat educativa per tal de lluitar contra la desnutrició, tot fent costat a la iniciativa “Quilòmetres de solidaritat” de l’ONG Save the Children.

Després de la cursa, hem fet un símbol de la pau gegant al mig del camp de futbol, les persones finalistes del Concurs de Lectura en Veu Alta han llegit el manifest d’aquest any i, totes les nenes i nens, de manera conjunta, han cantat la cançó “La festa de la pau”.

Podeu veure les fotos de la jornada fent clic aquí, i podeu veure el vídeo aquí.

A més, també podeu veure aquí l’article que ens han fet des de VOTV.

L’alumnat de l’escola de la Torreta reivindica la pau amb una cursa solidària

Un cop més, donem les gràcies a totes les persones que han fet possible la celebració del DENIP d’aquest any.