Castanyada 2022

Com és costum a l’escola, celebrem el dia de la Castanyada des dels més petits fins als més grans. Va ser una jornada plena d’activitats molt diferents.

Al matí vam fer el primer matí de decoració on ens vam barrejar diferents nivells per guarnir una part de la nostra escola amb la temàtica de l’any: els dinosaures. Es tracta d’una activitat plena de companyerisme on els més grans ajuden als més petits i, tots junts, fem de la nostra escola, un espai més atractiu.

A la tarda, vam sortir tots plegats al pati i vam convidar a les famílies a compartir amb nosaltres les danses i els poemes que hem preparat des de l’àrea de música.

Un cop finalitzat l’espectacle, els més petits van menjar melindros amb xocolata i, a primària van menjar castanyes amb sucs.

Des de l’escola volem agrair la col·laboració de les famílies que van assistir tant al matí de decoració com a la tarda a repartir berenar.

Va ser una jornada magnífica i podeu veure les imatges aquí.

Ara ja podeu veure el vídeo que hem preparat com a resum del dia.