Cantata 2n: La Clika!

Avui diumenge 9 de juny els nens i nenes de 2n de les classes del bàsquet i natació hem fet un concert al Centre Cultural de la Roca del Vallès acompanyats i acompanyades dels i les altres alumnes de 2n de tot el municipi.

Les cançons, que hem estat treballant al llarg del curs, giren al voltant d’uns personatges que tenen una colla o “clika” i tracten valors com l’amistat, la diversitat, l’autoestima, el medi ambient, el respecte…

Des de l’escola volem felicitar tots els nens i nenes i agraïr el recolzament de totes les famílies que ens heu estat acompanyant al llarg de tot el curs en aquest projecte que ha resultat tot un èxit! També volem fer un agraïment especial a les mestres de música, la Gemma Márquez i la Marta Verdú que han treballat de valent amb els i les alumnes i han fet possible una jornada tan fantàstica com la que hem viscut avui.

Enhorabona jugadors i jugadores de bàsquet i nedadors i nedadores!

Per a veure les fotos cliqueu aquí