Cantània a 5è

A 5è ja portem dos mesos treballant el projecte de la Cantània. Per descobrir el títol de la cantània, el dia i l’hora del concert, vam haver de resoldre un joc de pistes per grups. Al final, per la última pista ens havíem d’ajuntar tots per poder-la desxifrar.

Aquest any es titula: Les portes del món.

Parla del “viatge” que fa un pare amb la seva filla cega per la comunitat de veïns. Viatgen a la Índia, a Àfrica, a la Xina, a Perú… fins i tot a la lluna!

De moment hem iniciat el viatge i ja hem visitat la Índia. La següent parada serà l’Àfrica. Estem aprenent a treballar la veu i a tenir cura d’ella i a escoltar-nos entre nosaltres a l’hora de cantar, a més de valors com: treball en equip, companyerisme, empatia, escolta, respecte, etc.

Aquest viatge està ple d’aventures, ens voleu acompanyar?

Joc de pistes