Benvinguda Erasmus

Aquest matí, nens, nenes, famílies i alguns mestres de les escoles del consorci Erasmus del qual formem part hem anat a l’aeroport a donar la benvinguda a les nenes i nens que passaran una setmana visitant algunes de les escoles i gaudint el temps amb les famílies. En el nostre cas, l’Hugo i el Martí de sisè s’han despertat ben nerviosos i, acompanyats de les seves famílies, han anat a recollir-los.

Avui ha sigut un dia molt bonic en el qual ja hem compartit una bona estona. Esperem que sigui l’inici d’una setmana fantàstica!