Bandes antilliscants a les escales de l’escola!

Després de molt de temps desitjant-ho, per fi disposem de bandes antilliscants a les escales interiors de l’escola. Les bandes antilliscants serveixen per evitar relliscades a les escales, especialment en dies de pluja, ja que la sola del calçat acostuma a estar mullada o humida. La seva instal·lació és molt senzilla, simplement s’ha de tenir la superfície de l’escala ben neta i col·locar les tires amb el seu adhesiu, paral·leles al final de graó. Ho ha fet l’Enrique amb l’ajuda d’un mestre. Així doncs, ara l’escola és un espai més segur!