Anuncis Concurs Anella de 3r

Els nens i les nenes de les classes de 3r hem gravat uns anuncis per cadascuna de les classes on us convidem a participar en el Concurs Anella!

Com bé sabeu, l’escola participa en aquest concurs des de fa molts anys i, amb la recollida de les anelles, pot guanyar diners per comprar equipaments informàtics com tauletes, ordinadors, pissarres digitals, entre d’altres.

Tots els nens i les nenes de l’escola hauran de portar el màxim nombre d’anelles del 18 de novembre al 13 de desembre. Nosaltres, els i les alumnes de 3r, serem els encarregats de recollir-les i fer-ne el recompte. La classe que més anelles aconsegueixi serà la guanyadora i tindrà un premi el dia de la festa de Nadal.

Quines ganes de saber quina classe ha recollit més anelles!

A continuació podeu veure els anuncis que hem preparat per a cadascuna de les classes: