Activitats a Pre-adolescents. 5è i 6è

Com sabeu, quinzenalment els dimarts al migdia s’ha creat el grup de pre-adolescents, on els nostres alumnes de 5è i 6è fan un seguit d’activitats per tenir recursos per afrontar aquesta difícil etapa que és l’adolescència. El grup està dirigit i coordinat pel PIC.

Com ja us vam dir anteriorment, durant l’hora de pre-adolescents es tracten aspectes molt diversos, com l’empatia o la salut. Precisament avui us mostrem unes imatges d’unes activitats que tracten aquests dos temes, entre d’altres. Unes refereixen a un taller portat a terme per part de la Mireia Gallardo, on va explicar aspectes tan importants com la Posició Lateral de Seguretat o la reanimació. D’altres fan referència a una activitat on l’alumnat es va pintar la cara per tal de sembla algú altre i posar-se en la seva pell. També en trobem d’un dia on es va treballar la conscienciació planetària: mars i oceans.

Cliqueu aquí per veure algunes imatges de les sessions que s’han fet fins ara, molt ben valorades pels alumnes.