Activitat de tutoria a 5è: l’objecte personal

A les sessions de tutoria estem realitzant una activitat que motiva molt a tots els alumnes de classe. Ja la vam començar el curs passat i en aquest continuem. Es diu l’objecte personal i consisteix en que un alumne/a porta quelcom important per ell/a i ho explica als companys. És a dir, a més a més de portar a l’escola l’objecte ho acompanya d’una exposició oral davant de tots. A cada sessió de tutoria hi dediquem una estona i van sortint 3 o 4 alumnes. Hem pogut conèixer objectes molt curiosos, relacionats amb històries apassionants i anècdotes molt curioses. Per exemple hem vist un llibre que tracta sobre l’avi d’un dels companys, un robot que funciona amb llum solar, una samarreta de futbol amb molta història, un cub que es converteix en un guerrer… Aquí en teniu fotografies: