Activitat Cultural “La música i les cartes”

Aquest dijous 16 de desembre l’alumnat de 4t, 5èA, 5èB, 6èA i 6èB hem gaudit de l’espectacle “La música i les cartes” al gimnàs de l’escola.

La música i les cartes és un concert de petit format dirigit, on a través de la veu i la música s’expliquen històries per gaudir i pensar, sobre les emocions i els comportaments.
– Que els amics o la família ens ho donin tot, què ens aporta?
– Què és la soledat?
– Què vol dir “sortir malament” o “tot va prou bé”?
– Què seria ser agraït? Com es pot demostrar l’agraïment?
La música crea un univers sonor adient a cada carta. El punt de partida són melodies del barroc i del classicisme, passades pel filtre de la improvisació, la incorporació d’efectes sonors i la creació de petits ‘leitmotive’.

L’alumnat ho ha gaudit molt, us deixem unes imatges aquí.