Activitat cultural EI i CI

El dijous passat, els infants d’infantil i de cicle inicial vam anar al Centre Cultural de La Roca a veure un espectacle de titelles anomenat Bunji, la petita coala.

La Bunji, era una coala que vivia en un bosc d’eucaliptus. Els coales tenen una activitat diària molt escassa, però la Bunji, quan tothom estava dormint, ella volia jugar, descobrir, enfilar-se,…Però, de sobte, un incendi en el poblat va forçar la Bunji a allunyar-se de casa seva i a separar-se de la seva mare.

L’espectacle estava inspirat en tot l’imaginari australià, en la seva diversitat, la seva fauna i les diferents espècies que hem de respectar i estimar.

Vam gaudir, riure, ens vam emocionar i, fins i tot va caure alguna llagrimeta.

Per anar fins al teatre, l’alumnat de 2n vam apadrinar a un infant d’I3 per fer-li l’acompanyament, vam anar a buscar-los a l’aula d’I3, vam fer parelles per anar a l’autocar. Allà al teatre ens vam separar però en acabar l’obra vam tornar a estar junts. Els infants d’I3 vam sentir molt acompanyats en aquesta nova experiència i, l’alumnat de 2n vam sentir una gran responsabilitat i ens va agradar molt cuidar als més petits de l’escola.

Mireu les imatges aquí.